Oferta sklepu jest sukcesywnie uzupełniana, zapraszamy codziennie nowe produkty i promocje!

Szukaj


DES Concept Space - ul. św. Wacława 23, 26-610 Radom w budynku Ambasady Budownictwa

Gwarancja i Reklamacje

Gwarancja

  1. Towary sprzedawane w sklepie DES Concept mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na stronie danego produktu.

Reklamacje

Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie objęte są tzw. "Gwarancją
Posprzedażową", każdy Klient ma prawo do złożenia reklamacji z tytułu
Rękojmi w ciągu 2 lat.


Postępowanie reklamacyjne:

1. W przypadku otrzymania wadliwego towaru, bądź towaru niezgodnego z opisem prosimy o niezwłoczny kontakt z działem obsługi Klienta przez formularz kontaktowy dostępny na stronie poniżej.

2. Reklamowany towar należy przesłać, wraz z dowodem zakupu i zgłoszeniem reklamacyjnym na adres:

RaCer Sp. z o.o. - DOK 26-600 Radom, ul. Kielecka 120

3. O otrzymaniu przez nas reklamowanej przesyłki powiadomimy Klienta e-mailowo.

4. O rozpatrzeniu reklamacji powiadomimy Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki.

5. Koszty wysyłki reklamowanej paczki zostaną zwrócone na konto Klienta w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

Towar jest solidnie sprawdzany po przysłaniu od dostawców, aby Klient był w pełni usatysfakcjonowany. Jeżeli towar został uszkodzony w czasie dostawy do Klienta, konieczne jest spisanie raportu przy kurierze i reklamacja w takim przypadku rozpatrywana jest przez firmę kurierską.

    FORMULARZ REKLAMACYJNY:

    Załącznik: Reklamacja

    Koszyk

    Twój koszyk jest pusty

    Wybierz pierwszy produkt

    Cena zestawu: %bundleSum%
    Anuluj